11. 9. 2016.

DRAGAN, ARSEN I KEMAL - O, mladosti















 





01. Arsen Dedić - Kuća pored mora
02. Dragan Stojnić - Maestro i violina
03. Kemal Monteno - Jedne noći u decembru
04. Arsen Dedić - O, mladosti
05. Dragan Stojnić - Bila je tako lijepa
06. Kemal Monteno - Pahuljice moja
07. Dragan Stojnić - Jedan čovek i jedna zena
08. Arsen Dedić - Ne plači
09. Kemal Monteno - Dušo moja
10. Arsen Dedić - Sve sto znaš o meni
11. Dragan Stojnić - Jelisejska polja
12. Kemal Monteno - Sarajevo, ljubavi moja
13. Arsen Dedić - Tvoje nježne godine
14. Dragan Stojnić - Zašto dolaziš s' kišom
15. Kemal Monteno - Što sam ti skrivio živote moj
16. Arsen Dedić - Djevojka za jedan dan
17. Dragan Stojnic - La boheme
18. Kemal Monteno - Nije htjela

PGP RTS CD 2142  2001


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...